Trustpilot

Retourneren

Retourneren & reclamaties

U bent verplicht om bij levering het pakket te inspecteren. Indien het pakket bij levering zodanig is beschadigd dat u hieruit kunt concluderen dat uw bestelling beschadigd is, raden wij u aan de levering te weigeren en direct retour te geven met de koeriersdienst. Maak hiervan per omgaande per e-mail melding van bij onze klantenservice.

Als u een levering heeft ontvangen en uw print blijkt onverhoopt beschadigd te zijn, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen er alles aan doen om een herdruk van uw print zo spoedig mogelijk bij u aan te leveren. Om uw reclamatie te verwerken, vragen wij u een foto te maken van zowel het beschadigde product als de beschadigde verpakking. Zonder foto's van de beschadiging(en) kunnen wij uw reclamatie niet in behandeling nemen. Foto's kunt u e-mailen naar klantenservice@aluminiumland.nl onder vermelding van uw ordernummer.

Kleurafwijkingen

Als de geprinte kleuren afwijken van de kleuren op uw beeldscherm, is de oorzaak meestal de instelling van uw beeldscherm. Het kan tevens zijn dat uw scherm niet gekalibreerd is of dat bijvoorbeeld uw gamma instelling afwijkt. Ons machinepark wordt zeer regelmatig gecontroleerd en we kunnen u garanderen dat wij uw foto op aluminium printen volgens uw specificaties. Als uw foto op aluminium extreme afwijkingen in de kleuren vertoont, kunt u zich dan het beste wenden tot de klantenservice. De klantenservice heeft dan een foto nodig van het product. Kleurafwijkingen zijn het best zichtbaar door er een wit vel papier naast te leggen en dan het geheel te fotograferen. Zonder een foto van het werk kan uw reclamatie niet in behandeling worden genomen.

Wazige of onscherpe foto

Als een foto niet scherp of wazig is, dan ligt het meestal aan de resolutie van de foto. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn als de resolutie van de foto niet geschikt is voor het geselecteerde formaat of dat de foto onscherp is genomen. Wij kunnen helaas niet ingaan op reclamaties op basis van een te lage resolutie of onscherpe foto. Controleer daarom, als u bestelt, of de resolutie van de foto voldoet voor het gewenste formaat. Meer informatie over het aanleveren van uw foto en de optimale resolutie vindt u op de aanleverspecificaties pagina.

Bestelling incompleet

In sommige gevallen kan het zijn dat uw foto's op aluminium in diverse pakketten worden verzonden. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn als uw bestelling diverse formaten bevat. In het onwaarschijnlijke geval dat uw bestelling niet volledig is, kunt u zich wenden tot de klantenservice.

Afkoelingsperiode

Omdat het een maatwerk product betreft welke volgens uw specifieke wensen wordt geproducteerd kunt u geen gebruik maken van een afkoelingsperiode of retourrecht.